2009年2月8日日曜日

Today wid my Malaysian pps


HELL YEAH! of course I do want to get pictures taken too! I love fashion, and that's why I take ppl's fashion snaps..but who takes mine? Some people do! lol
anywayz, this cap I have on. I bought it back when I was in New York, probably in my Junior year at high school. Back then I used to be a B-boy, but even now I can use it! Legit shit!
俺だってfashion snap撮ってもらいたいから、撮ってもらいました♪w
今日は珍しくnew eraの帽子を。ちなみにこの帽子RECONとのコラボで、俺がニューヨークに住んでたとき買いました。w
昔はB-boyだったけど、今となってはオシャレに使える。やっぴー。
僕の服の情報公開しちゃいます♪
Cap:New Era×RECON
Sunglass: Rayban
T-shirt: QUOLOMO×YONE×AKI HOSHINO
Parka: UNIQLO
Jacket: Dior Homme
Pants: April77
Sneaker: LOS VEGA
Bag: Marc by Marc Jacobs

0 件のコメント: